Utazás Mágus Online Utazási Iroda

Közel 100 utazási iroda ajánlata egy helyen, a szervezővel azonos áron!

Sportút kereső
Repülőjegy kereső

Repülőjegy keresőnk hamarosan elérhető lesz.

Szálláskereső Booking.com

Ajánlatkérés és foglalás menete

Ajánlatkérés és megrendelés menete:

 

Az utazni kívánó ügyfél telefonon, vagy e-mailben elküldi az ajánlatkérését, melyet munkaidőn belül igyekszünk a lehető leggyorsabban feldolgozni. Ha felmerülő kérdéseink vannak, tisztázzuk az utassal pl. úti célok, ellátás kérdése, dátum, okmányok megléte stb.

A lehetőségeket/ konkrét hotel ajánlatot e-mailben továbbítjuk az utasoknak, melynek megérkezését telefonon vagy e-mailben egyeztetünk az utassal, illetve a felmerülő igényeket, kérdéseket megbeszéljük. Személyes ajánlatkérés esetén együtt átbeszéljük az ajánlatokat.

Amikor sikerült kiválasztani a megfelelő utat/hotelt, akkor első körben elkérjük az utastól az alábbi személyes adatokat. Az okmányban (személyi igazolvány ha elegendő/ útlevél) szereplő teljes nevet, az okmányok (személyi igazolvány ha elegendő/ útlevél) számát, a kiállítás és lejárat dátumát, a születési időt és a lakcímet (a lakcímre a biztosítás miatt van szükségünk, mivel aki nem rendelkezik magyar lakcímmel, illetve TB biztosítással, annak nem köthetünk utasbiztosítást). Ezután a helyek ellenőrzése következik a partneren keresztül telefonon, vagy a Travelgate rendszerében. Ha van rá lehetőség, akkor kérünk egy opciós foglalást a szervező irodánál, mely azt jelenti, hogy 1-2 napra (szervező szabja meg) félre teszik az utat. (Ez még nem garantálja a helyeket, de értékesíteni nem fogják addig másnak.) Ha biztosan nincs már hely az adott útra a kért időpontra, akkor megpróbáljuk a lehető legjobb megoldást megtalálni, ami az utasnak is megfelel.

Megrendelés esetén az utastól kapott személyes adatok alapján elkészítjük az aláírnivaló dokumentumokat, melynek részei:

1,  a kalkuláció (ez tartalmazza az út adatait, a részvételi díjat részletezve, minden kötelezően, az irodánkban vagy a helyszínen, fizetendő költséggel együtt részletezve, valamint a végösszeget),

2, az utaslista (tartalmazza az utasok személyes adatait),

3, a szervező iroda általános szerződési feltétele,

4, egyéb aláírandó dokumentumai.

5, Ha rajtunk keresztül kéri a biztosítást az utas, akkor az Aegon nyilatkozata.

6, Hasznos tudnivalók 

A biztosításról szóló tájékoztatót továbbítjuk az utasnak, melyet nem kell aláírnia, de nyilatkoznia szükséges, hogy a tartalmát elolvasta.

A dokumentumokat e-mailben, vagy személyesen adjuk át az utasoknak, melyet a foglaláshoz aláírva továbbítaniuk szükséges nekünk. Aláírt dokumentumok nélkül nem véglegesítünk foglalást. 

A kalkuláció elküldésekor az utasok tájékoztatást kapnak arról, hogy hogyan tudják befizetni az út árát. Ha 30 napon belüli az út, akkor a foglaláshoz a teljes díjra van szükség. Ha 30 napon kívüli az út, akkor a szervező iroda által meghatározott díjat kell előlegként (általában a fizetendő végösszeg 40%-a) befizetni. A fennmaradó összeget pedig 30-35 nappal indulás előtt (erre is a szervező iroda szabályai az irányadóak) A számlaszámot levélben küldjük el, illetve személyesen tájékoztatásként átadjuk az utasoknak. Az összeg megérkezése után tudjuk véglegesíteni az opciós foglalást, ha pedig nem tudtunk opciós foglalást készíteni (last minute utak esetén), ebben az esetben ilyenkor foglalunk fixen.

Véglegesnek akkor tekinthető a foglalás, amikor a szervező iroda visszaigazolta írásban az utat az UtazásMágus Online Utazási Irodának. Ez pénzügyi elrendezést is tartalmaz, melyet az utasoknak nem adhatunk ki, de a visszaigazolásról egy e-mailt küldünk az utasoknak. Természetesen ha kapunk olyan visszaigazolást, mely az utas részére szól, akkor továbbítjuk részére azt is. Ha az utas kért biztosítást, akkor azt is ilyenkor kötjük meg az úthoz, melyet szintén továbbítunk az utasnak. Ha nem rajtunk keresztül történik a biztosítás kötés, akkor a szervező iroda fogja kiállítani a biztosításhoz tartozó dokumentumot. 

Az időközben lefoglalt úttal kapcsolatban felmerülő kérdésekre munkaidőben (hétfőtől péntekig: 09.00-17.00) bármikor válaszolunk akár személyesen, telefonon, illetve e-mailben is. Kérésekkel kapcsolatban a szervező irodához fordulunk. 

Ha van fennmaradó összeg, akkor e-mailben, telefonon értesítjük az utast, hogy mennyit kellene még befizetni, illetve a határidőt, mely időpontig meg kell kapnunk az összeget.

Általában 1 héttel indulás előtt, de legkésőbb az indulás előtt 3 nappal kapjuk meg a szervező irodától a részvételi jegyet, melyet továbbítunk az utasnak e-mailben, vagy személyesen. A részvételi jegyen minden hasznos információ megtalálható, mely szükséges az utazáshoz.

A részvételi jegy átvételéről írásban, telefonon kérünk visszajelzést az utastól.



A honlapon szereplő helyesírási hibákért, aktualitását vesztett árakért, akciókért, illetve az árkalkulációs program esetleges hibáiért, valamint a képekben, leírásokban fellelhető hibákért, eltérésekért a felelősséget nem vállaljuk. Kizárólag a munkatársaink által visszaigazolt árak, adatok, leírások, képek és egyéb más információ tekinthetőek véglegesnek. Weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényes adatvédelmi előírásoknak (1992. évi LXIII. törvény). Adatkezelési Tájékoztatónkat itt olvashatja.